TWERK - TRAVIS PORTER - BRING IT BACK

Twerk

  • Currently 4.39/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rating: 4.4 out of 93 votes
Comments (39)
Lights off
Sorry, your favorites list is FULL.

Link to this video

Description

TWERK - TRAVIS PORTER BRING IT BACK DANCE VIDEO

Tags


Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

  1. Tony
    Tony
    4 months, 3 weeks ago

    This girl is perfect...100% and everyone knows it...fuuuuuuuuu........
  2. Darnell
    Darnell
    1 year, 3 months ago

    god bless
  3. Tony
    Tony
    1 year, 3 months ago

    She has got the fattest ass out there without being unhealthy...like...fuck...
  4. Zone Hefner
    Zone Hefner
    1 year, 4 months ago

    I'll still beat it out the frame.
  5. @Aaron_BeKoolin
    @Aaron_BeKoolin
    1 year, 6 months ago

    DF IS DAT!?
  6. Malcolm
    Malcolm
    1 year, 7 months ago

    I Couldn't watch the while thing.... That's not Twerkin.!
  7. hahaha
    hahaha
    1 year, 8 months ago

    hahahaha Im crying hahahaha (Fuck is she doing? She walked and skipped and wasted her breath this whole video. Where is the twerking? I'm done.)
  8. My dick
    My dick
    1 year, 8 months ago

    I just threw up
  9. King dinga ling
    King dinga ling
    1 year, 8 months ago

    My wife wants her so badd licky licky lick
  10. Rich
    Rich
    1 year, 9 months ago

    Fuck is she doing? She walked and skipped and wasted her breath this whole video. Where is the twerking? I'm done.
  11. bye felicia
    bye felicia
    1 year, 9 months ago

    MY GOD SHE HAS ASS!!
  12. ladii lexi
    ladii lexi
    1 year, 10 months ago

    im dying laughin... at least she got ass i guess
  13. willie
    willie
    1 year, 10 months ago

    hit me up make a vedio for me i pay u 6784577023
  14. Leonness
    Leonness
    1 year, 11 months ago

    she got an ass but she got me crackin up.....lmao cheeks is jigglin tho
  15. @UrGirLuvsMyEyes
    @UrGirLuvsMyEyes
    2 years, 2 months ago

    her ass phat but cant twerk, shawdy jumping around skipping an shit lol wtf
  16. Luiiigiiiiiiiii
    Luiiigiiiiiiiii
    2 years, 3 months ago

    She got ass but dnt kno how to twerk it
  17. kiaren
    kiaren
    2 years, 3 months ago

    nice dance what's your facebook Name. facebook me at kiaren rakestraw
  18. MARI
    MARI
    2 years, 5 months ago

    WTF IZ SHE DOIN SHE CNT DANCE....... IM 13 ND I CN DO IT BETTA
  19. JuicyJ
    JuicyJ
    2 years, 5 months ago

    - eww bit , lmbo KILL YOSELF
  20. pixiechick
    pixiechick
    2 years, 5 months ago

    yea she badd af but... twerking? lol cute tho
  21. jennifer
    jennifer
    2 years, 6 months ago

    this white bitch doesn't know what she doing, i'm white but the website is clearly twerk2travy
  22. Young Nation
    Young Nation
    2 years, 6 months ago

    Daaaaaamn
  23. jaiimariah,
    jaiimariah,
    2 years, 6 months ago

    AWH SHITTTT . Helllll nahh ! Ol' bishh lookin' dumb'AF. She ain't cutee ann& she needa quitt acctin' lykk she iss . Thaa point of dis songg is taah shaake yah ASS , not whole dammn body ! #smmfh .
  24. NICK NAC
    NICK NAC
    2 years, 8 months ago

    HERE GO A WHITE CHICK I'LL FUCK ONE GOOD TIME
  25. THe Boy
    THe Boy
    2 years, 9 months ago

    follow me on twitter @ROb1n62

Artist: Twerk
Video title: TWERK - TRAVIS PORTER - BRING IT BACK
Category: Bring It Back
Views: 36795
Submitted by: admin